Skip to content

Doradca Biura Karier Żak

Loading...

user6

user7

PWSZ Chełm

Kapital Ludzki

www.kapitalludzki.gov.pl
Default screen resolution  Wide screen resolution  Increase font size  Decrease font size  Default font size 
Biuro Karier Żak -> Oferty pracy

STANOWISKO DS. MONTAŻU VIDEO
Stanowisko
Rodzaj pracy Pełen etat
Status oferty Zbieranie podań
Data dodania wtorek, 13 września 2022
Lokalizacja Chełm
Charakter pracy
Informacje o firmie Urząd Miasta Chełm

, 06
Strona WWW: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=11875
Opis stanowiska

akres obowiązków:


Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Rejestracja i montaż video w zakresie materiałów filmowych służących promocji Miasta i Urzędu.
2) Obróbka dźwiękowa przygotowywanych materiałów video.
3) Rejestracja video imprez miejskich oraz odbywających się na terenie miasta.
4) Rejestracja video imprez organizowanych przy udziale miasta.
5) Realizacja zdalnych połączeń na żywo.
6) Utrwalanie wywiadów i innych wypowiedzi Prezydenta oraz pozostałych pracowników Miasta.
7) Przygotowywanie zapowiedzi imprez i innych wydarzeń.
8) Przygotowywanie materiałów video do emisji, również przy użyciu drona.
9) Przygotowywanie prezentacji multimedialnych z wykorzystaniem materiałów audio ja wideo.
10) Opracowanie programów i planów kreowania wizerunku Miasta.
11) Udział w organizowaniu obchodów rocznic i świąt państwowych, imprez okolicznościowych na terenie Miasta Chelm i ich obsługa.
12) Współpraca ze wszystkimi departamentami w zakresie tworzenia projektów filmowych na potrzeby publikacji w Internecie lub prezentacji.
13) Współpraca z lokalnymi mediami, agencjami reklamowymi, drukarniami.
14) Współpraca z pracownikami ds. obsługi marketingowej i prasowej w zakresie public relations Miasta oraz przygotowywania materiałów video na potrzeby oficjalnych profili na portalach społecznościowych;
15) Wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy zleconych przez przełożonego.
Wymagania Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)

Wymagania pożądane
Umiejętności i uprawnienia:
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,umiejętność interpretacji przepisów prawa,umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, staranność, komunikatywność,znajomość programów komputerowych do montażu i obróbki video,umiejętność kreowania graficznego wizerunku i promocji Miasta,znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,umiejętność obsługi drona,umiejętność tworzenia materiałów filmowych (rejestracja, montaż i obróbka video, obróbka dźwięku,znajomość platformy PC i oprogramowania graficznego typu: Adobe CC (Photoshop, Ilustrator, InDesign) oraz Corel Draw,znajomość ustawy o samorządzie gminnym,biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,umiejętność obsługi kamery

Jak się ubiegać Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne :
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia (potwierdzające co najmniej roczne doświadczenie zawodowe),
6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
7) referencje (opcjonalnie),
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Powrót do ostatniej strony

Logowanie



Online

Naszą witrynę przegląda teraz 2 gości 

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj40
mod_vvisit_counterWczoraj296
mod_vvisit_counterW tym tygodniu751
mod_vvisit_counterW poprzednim tygodniu1332
mod_vvisit_counterW tym miesiącu481
mod_vvisit_counterW poprzednim miesiącu4547
mod_vvisit_counterWszystkie940469

Online (20 minutes ago): 4
Twoje IP: 3.238.72.180
,
Today: Gru 03, 2022

Sonda

W jakim kierunku powinna sie rozwijac nasza strona?
 

Kapital Ludzki

www.kapitalludzki.gov.pl