Skip to content

Doradca Biura Karier Żak

Loading...

user6

user7

PWSZ Chełm

Kapital Ludzki

www.kapitalludzki.gov.pl
Default screen resolution  Wide screen resolution  Increase font size  Decrease font size  Default font size 
Biuro Karier Żak -> Oferty pracy

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZ
Stanowisko
Rodzaj pracy Pełen etat
Status oferty Zbieranie podań
Data dodania poniedziałek, 14 grudnia 2020
Lokalizacja Chełm
Charakter pracy
Informacje o firmie Urząd Miasta Chełm

, 06
Strona WWW: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10366
Opis stanowiska

Warunki pracy na stanowisku:
1) praca w systemie jednozmianowym,
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.


Umowa o pracę na czas określony


 



Wymagania Do obowiązków pracownika na stanowisku ds. obsługi funduszy należy:
1 opracowywanie projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych, tj.: przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych, we współpracy z Departamentami;
2 pełnienie funkcji koordynatora lub asystenta projektu lub wykonywanie innych czynności związanych z realizacją umów współfinansowanych ze środków zewnętrznych - na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora/Z-cy Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju;
3 inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
4 współpraca z organami administracji rządowej oraz jednostkami samorządowymi w zakresie przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
5 realizacja przedsięwzięć finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
6 współpraca z Departamentami w zakresie realizacji oraz rozliczania projektów;
7 współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie: opracowywania projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych;
8 utrzymywanie stałego kontaktu z przedstawicielstwami unijnych funduszy pomocowych;
9 prowadzenie rejestru realizowanych przez Miasto projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych;
10 prowadzenie banku informacji o dostępnych funduszach pomocowych;
11 udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków pomocowych Unii Europejskiej i procedur ubiegania się o dofinansowanie różnych przedsięwzięć;
12 wspieranie chełmskich przedsiębiorców i organizacji pozarządowych w pozyskiwaniu środków unijnych i innych środków pomocowych, tj.: wstępna ocena kwalifikowalności przedsięwzięcia, ocena możliwości sfinansowania przedsięwzięcia z programów pomocowych;
13 gromadzenie danych i przygotowywanie analiz niezbędnych do właściwego opracowywania wniosków o dofinansowanie, w tym: danych charakteryzujących rozwój Miasta, założeń społeczno-gospodarczych, założeń do budżetu, programów inwestycyjnych;
14 współudział w opracowywaniu i realizowaniu planów strategicznych związanych z rozwojem Miasta oraz współpraca w tym zakresie z Departamentami;
15 współpraca z Departamentami w opracowywaniu materiałów o charakterze promocyjno informacyjnym;
16 współpraca w zakresie promowania i kreowania pozytywnego wizerunku Miasta;
17 współpraca z Departamentami w zakresie wykonywania zadań wynikających z przepisów prawa;
18 wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem;
19 samokontrola na stanowisku pracy.
Jak się ubiegać Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
ul.Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej roczny staż pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych,
7) referencje (kserokopia),
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi funduszy w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65 w terminie do dnia 18 grudnia 2020 r.
Powrót do ostatniej strony

Logowanie



Online

Naszą witrynę przegląda teraz 2 gości 

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj113
mod_vvisit_counterWczoraj215
mod_vvisit_counterW tym tygodniu1324
mod_vvisit_counterW poprzednim tygodniu1163
mod_vvisit_counterW tym miesiącu3249
mod_vvisit_counterW poprzednim miesiącu4473
mod_vvisit_counterWszystkie863415

Online (20 minutes ago): 0
Twoje IP: 3.238.132.225
,
Today: Wrz 18, 2021

Sonda

W jakim kierunku powinna sie rozwijac nasza strona?
 

Kapital Ludzki

www.kapitalludzki.gov.pl