Skip to content

Doradca Biura Karier Żak

Loading...

user6

user7

PWSZ Chełm

Kapital Ludzki

www.kapitalludzki.gov.pl
Default screen resolution  Wide screen resolution  Increase font size  Decrease font size  Default font size 
Biuro Karier Żak -> Oferty pracy

ZASTĘPCA DYREKTORA DEPARTAMENTU W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Stanowisko
Rodzaj pracy Pełen etat
Status oferty Zbieranie podań
Data dodania poniedziałek, 12 października 2020
Lokalizacja Chełm
Charakter pracy
Informacje o firmie

, 06
Strona WWW: http://
Opis stanowiska

PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65


Zastępca Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju przyjmuje na siebie część zadań Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju związanych z kierowaniem pracami Departamentu, do których należą:
1) nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm:
a) w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg,
b) w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich,
c) w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych,
2) zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,
3) opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenianie pracowników,
4) oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,
5) przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień w tym zakresie podległym pracownikom,
6) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Statutu Urzędu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,
7) dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującego w trakcie działalności Departamentu

Wymagania Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), techniczne

Wymagania pożądane
Zawód: Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Umiejętności i uprawnienia:
znajomość ustawy o drogach publicznych,znajomość ustawy prawo budowlane,znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,znajomość ustawy o ruchu drogowym,komunikatywność, kreatywność,znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych,znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych,znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,znajomość Ustawy o finansach publicznych,mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub drogowej i mostowej,znajomość ustawy o samorządzie gminnym,samodzielność oraz samodyscyplina na stanowisku pracy, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, bardzo dobra organizacja pracy własnej,obsługa komputera

Jak się ubiegać Bezpośrednio do pracodawcy
ul.Lubelska 65, 22-100 Chełm
Link do oferty: http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?140f5036081b28b0a09b4872c203b1d9

Dokumenty rekrutacyjne:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6) referencje (kserokopia),
7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
8) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 4-letni staż pracy,
9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Powrót do ostatniej strony

Logowanie



Online

Naszą witrynę przegląda teraz 2 gości 

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj131
mod_vvisit_counterWczoraj215
mod_vvisit_counterW tym tygodniu1342
mod_vvisit_counterW poprzednim tygodniu1163
mod_vvisit_counterW tym miesiącu3267
mod_vvisit_counterW poprzednim miesiącu4473
mod_vvisit_counterWszystkie863433

Online (20 minutes ago): 4
Twoje IP: 3.238.132.225
,
Today: Wrz 18, 2021

Sonda

W jakim kierunku powinna sie rozwijac nasza strona?
 

Kapital Ludzki

www.kapitalludzki.gov.pl