Skip to content

Doradca Biura Karier Żak

Loading...

user6

user7

PWSZ Chełm

Kapital Ludzki

www.kapitalludzki.gov.pl
Default screen resolution  Wide screen resolution  Increase font size  Decrease font size  Default font size 
Biuro Karier Żak -> Oferty pracy

doradca klienta
Stanowisko
Rodzaj pracy Pełen etat
Status oferty Zbieranie podań
Data dodania piątek, 3 lipca 2020
Lokalizacja Chełm
Data rozpoczęcia 03.08.2020
Charakter pracy
Informacje o firmie Randstad Polska Sp. z o.o.

, 06
Strona WWW: https://randstadpl.traffit.com/public/an/dllsMUptOD0=
Opis stanowiska

Lubisz rozmawiać przez telefon? Masz już doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Chciałbyś doświadczyć czegoś nowego?


Polski Fundusz Rozwoju S.A otworzył centrum doradztwa w Twoim regionie. Przekonaj się sam jak to jest tworzyć coś od podstaw. Zostań członkiem zespołu i obsługuj klientów w zakresie udzielania informacji o produktach i usługach oferowanych w ramach flagowych projektów.


Przekonaj się, że nowe jest lepsze! Aplikuj już teraz!


oferujemy


 



  • pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat - poczuj stabilność i bezpieczeństwo

  • pracę od 8 do 16 lub od 10 do 18 – wybierz godziny, które Ci bardziej odpowiadają

  • premie miesięczne – powiększ swój przychód po okresie próbnym bez dodatkowego wysiłku

  • po okresie próbnym, wpłaty pracodawcy do PPK na poziomie 4%

  • opiekę medyczną

  • dofinansowanie na przejazd do pracy komunikacją miejską

  • ubezpieczenie na życie

  • system kafeteryjny myBenefit


zadania


 



  • obsługiwanie infolinii informacyjnej (ruch przychodzący i wychodzący), połączenia telefoniczne, mailowe i chat

  • wspieranie klienta w zakresie produktów oferowanych w ramach flagowych projektów Polskiego Funduszu Rozwoju

  • udzielanie informacji zgodnie z przyjętymi standardami,

  • dbanie o najwyższą jakość obsługi i budowanie dobrych relacji z klientami

  • realizacja ambitnych celów

  • udział w szkoleniach

  • budowanie pozytywnego wizerunku organizacji


 


oczekujemy


 



  • doświadczenia w pracy w contact center i telefonicznej obsłudze klienta

  • umiejętności komunikacyjnych i poprawnego wypowiadania się

  • chęci do nauki, zdobywania nowych kompetencji oraz gotowości do ciągłego rozwoju

  • umiejętności zadawania trafnych pytań i uważnego słuchania

  • umiejętności budowania relacji z klientami

  • znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem


 


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Highest finished education High School
Jak się ubiegać CV prosimy aplikować przez formularz: https://randstadpl.traffit.com/public/form/a/dllsMUptOD0=
Email kontaktowy dagmara.pochylczuk@randstad.pl
Powrót do ostatniej strony

Logowanie



Online

Naszą witrynę przegląda teraz 2 gości 

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj122
mod_vvisit_counterWczoraj215
mod_vvisit_counterW tym tygodniu1333
mod_vvisit_counterW poprzednim tygodniu1163
mod_vvisit_counterW tym miesiącu3258
mod_vvisit_counterW poprzednim miesiącu4473
mod_vvisit_counterWszystkie863424

Online (20 minutes ago): 9
Twoje IP: 3.238.132.225
,
Today: Wrz 18, 2021

Sonda

W jakim kierunku powinna sie rozwijac nasza strona?
 

Kapital Ludzki

www.kapitalludzki.gov.pl