Skip to content

Doradca Biura Karier Żak

Loading...

user6

user7

PWSZ Chełm

Kapital Ludzki

www.kapitalludzki.gov.pl
Default screen resolution  Wide screen resolution  Increase font size  Decrease font size  Default font size 
Biuro Karier Żak -> Warsztaty
Bezpłatne grupowe doradztwo zawodowe PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
poniedziałek, 05 marca 2012 12:00
Chcesz rozwinąć swój potencjał? Przyjdź do nas! Czas teraz zainwestowany, za chwile zwróci się wielokrotnie!!!
Akademickie Biuro Karier Żak PWSZ w Chełmie bardzo gorąco zaprasza wszystkich studentów do skorzystania z bezpłatnego grupowego doradztwa zawodowego. Zajęcia poprowadzi Pani Violetta Olszak – wieloletni, licencjonowany Doradca Zawodowy II Stopnia. Zajęcia rozpoczynamy już w najbliższą środę 7 maca 2012 r. Szczegóły i zapisy: Pani Irena Jabłońska, Biuro Karier Żak, ul. Pocztowa 54, pokój 204, tel. 82 562 06 15, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

Plakat

Zmieniony: poniedziałek, 05 marca 2012 10:24
 
Bezpłatne szkolenia dla studentów! PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 19 listopada 2010 16:47

   Uwaga studenci PWSZ w Chełmie!
   Bezpłatne szkolenia!
Zapraszamy do udziału!

 

 

Harmonogram działań z zakresu doradztwa zawodowego grupowego, indywidualnego i kursów rozwojowych w IV kwartale 2010 roku

w ramach projektu systemowego: "Myśl strategicznie! Ucz się praktycznie! Program rozwojowy PWSZ w Chełmie"

Doradztwo zawodowe grupowe

Prowadzący: Pani mgr Violetta Olszak, doradca zawodowy

1.Moje atuty na rynku pracy a kierunki rozwoju zawodowego

Analiza SWOT – odkrywanie mocnych i słabych stron w aspekcie rozwoju zawodowego-moja osobowość zawodowa 2x2 =4h, 11.30-13.00, 13.15-14.45, 3 listopada 2010 r., Pocztowa 54A, sala 202 (I blok) i 203 (II blok)

Zdolności interpersonalne – sztuka autoprezentacji 2x, 16.30-18.00 (zajęcia przeniesione z godz. 15.00-16.30), 8 listopada 2010 r., Pocztowa 54a, sala 213

Asertywność 2 x, 15-16.30, 15 listopada 2010 r., Pocztowa 54a, sala 203

Przygotowanie dokumentów przydatnych podczas szukania pracy – czy wiesz już wszystko? 2 x, 17 listopada 2010 r., 12.30-14.00, sala 313, ul. Pocztowa 54 (zajęcia przeniesione z 23 listopada)

Stres a komunikacja werbalna i niewerbalna 2x, 9.30-11.00, 18 listopada 2010 r., Pocztowa 54a, sala 202

2. Aktywny na krajowym i międzynarodowym rynku pracy

Aktywne zachowanie się na rynku pracy 2x, 15.00-16.30, 22 listopada 2010 r., sala 203, Pocztowa 54a, sala 203

Test predyspozycji zawodowych 2x2 ćw=4h+2 ćw. na spotkania indywidualne=6 x, 15-16.30, 16.40-18.10, 29 listopada 2010 r., Pocztowa 54a, sala 202 oraz 6 grudnia 2010 r., 15.00-16.30, Pocztowa 54a, sala 203

9 grudnia 2010 r., 8.00-11.00, sala 108, ul. Pocztowa 54a (zajęcia przeniesione z 3 listopada) - Analiza SWOT – odkrywanie mocnych i słabych stron w aspekcie rozwoju zawodowego-moja osobowość zawodowa 2x2 =4h

Indywidualne doradztwo zawodowe

Prowadzący: Pani mgr Katarzyna Józefacka, doradca zawodowy

5 listopada 2010 r., godz. 16.00-17.30, 17.35-18.20, sala 310, ul. Pocztowa 54a,

19 listopada 2010 r., godz. 16.00-17.30, 17.35-18.20, sala 310, ul. Pocztowa 54a

3 grudnia 2010 r., godz. 16.00-17.30, 17.35-18.20, sala 310, ul. Pocztowa 54a

10 grudnia 2010 r., godz. 16.00-17.30, sala 310, ul. Pocztowa 54a

Łącznie 10 godzin

1 godzina = 45 min.

Kursy rozwojowe

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

13 października 2010 r.,

godz. 15.00-19.00,

sala 105, ul. Wojsławicka 8B

PROJEKTY UNII EUROPEJSKIEJ

6 listopada 2010 roku,

godz. 9.00-11.30, 11.40-13.10,13.20-15.10, 15.20-16.50, 17.00-18.30

sala 112, ul. Wojsławicka 8B

AUTOPROMOCJA

8 listopada 2010 roku, godz. 15.45-17.15 oraz

9 listopada, godz. 15.45-17.15, 17.20-18.10

sala 104, ul. Wojsławicka 8B

PRAWO PRACY

17 listopada 2010 roku

godz. 15.00-16.30, 16.40-18.10, 18.15-19.00

sala 105, ul. Wojsławicka 8B

Szczegóły i zapisy:

Biuro Karier Żak

ul. Pocztowa 54, pokój 104a

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , 082 565 09 48


Zmieniony: czwartek, 18 listopada 2010 10:40
 
Cykl szkoleniowo doradczy PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
czwartek, 18 listopada 2010 21:27

Cykl szkoleniowo – doradczy zakończony udzieleniem dotacji w wysokości do 40 tys. na założenie działalności gospodarczej.

Stowarzyszenie Poznański Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości realizator projektu "Startuj z biznesem" zaprasza do udziału w bezpłatnych szkoleniach i doradztwie, które umożliwią nabycie wiedzy niezbędnej do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej. W ramach projektu młodzi, ambitni i przedsiębiorczy studenci mają szansę zdobyć dotację do 40 tys. złotych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcie pomostowe w wysokości do 1 300 złotych przez pierwszych 6 miesięcy od założenia działalności. Uczestnikami mogą być osoby nieaktywne zawodowo uczące się oraz osoby bezrobotne zamieszkałe na terenie województwa lubelskiego.

Cykl szkoleniowo-doradczy obejmował będzie bloki tematyczne:

1.       ABC działalności gospodarczej.

2.       Biznes plan.

3.       Płeć a biznes.

4.       Sprzedaż i obsługa klienta.

5.       Zatrudnianie pracowników.

Zapewniamy bezpłatne materiały szkoleniowe oraz catering podczas spotkań. Uczestnicy, którzy ukończą cykl szkoleniowo-doradczy będą mogli ubiegać się o udzielenie dotacji inwestycyjnej na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcie pomostowe. Szczegółowe informacje, dokumenty rekrutacyjne oraz terminy składania zgłoszeń do udziału w projekcie zamieszczone są na stronie paip.pl, startuj.paip.pl oraz w Biurze Projektu w Lublinie przy ul. Zielonej 6/4.

Zapraszamy do skorzystania z bezpłatnych szkoleń i doradztwa. Szczegółowych informacji udziela kierownik projektu – Łukasz Piórowski, tel.: 81 525 27 47, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zmieniony: czwartek, 18 listopada 2010 13:29
 
Szkolenie - Audytor wewnętrzny PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
wtorek, 16 listopada 2010 00:00

Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2008

Data: 20-21.11.2010r. Miejsce: PWSZ w Chełmie
Cena: 279 zł

Program Szkolenia:

Dzień I (8h zegarowych, w tym przerwa kawowa i obiad)
1. Wprowadzenie do jakości (sesja I - 2h)

- Podstawowe pojęcia i definicje z zakresu jakości wraz z przykładami;
- Ujęcie tematyki wg klasyków jakości;
- Rozwinięcie ośmiu zasad zarządzania jakością;
- Podejście procesowe;
- Istota wymagań klienta.

2. Wymagania normy ISO 9001:2008 (sesja II - 3h)
- Cele implementacji norm ISO serii 9000;
- Wymagania dotyczące dokumentacji systemu zarządzania jakością;
- Planowanie i wyznaczanie celów;
- Zaangażowanie kierownictwa w osiąganie celów jakościowych organizacji;

3. Wymagania normy ISO 9001:2008 (sesja III - 3h)
- Zarządzanie zasobami;
- Realizacja wyrobu i wszelkie wymagania z tym związane;
- Podejmowanie decyzji w oparciu o fakty ? istota pomiarów;
- Doskonalenie systemu zarządzania jakością;

Dzień II (4h zegarowe, w tym przerwa kawowa
4. Wytyczne dotyczące auditowania wg ISO 19011:2002 (sesja IV - 4h)
- Co to jest audit i co ma na celu;
- Wymagania dla auditorów;
- Procedura przygotowania auditu;
- Techniki prowadzenia auditów;
- Elementy mowy ciała;

 Szczegóły i zapisy: http://eaq.com.pl/terminy.php?id_szkolenia=32

lub w Biurze Karier Żak przy ul. Pocztowej 54, pokój 104a, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Zmieniony: czwartek, 18 listopada 2010 13:27
 
Warsztaty PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 20 listopada 2009 23:16

ASENTIA CONSULTING zaprasza na BEZPŁATNE szkolenia komputerowe

 Asentia Consulting

Firma specjalizuje się w pozyskiwaniu funduszy europejskich na realizację różnego typu przedsięwzięć. Jako zespół od ma na swoim koncie zrealizowane projekty w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Europejskiego Funduszu Społecznego. Doradza podmiotom prywatnym, jednostkom samorządu terytorialnego, organizacjom pozarządowym i osobom prywatnym.

Obecnie dzięki współpracy z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Lublinie, zaprasza na bezpłatne szkolenia podnoszące kwalifikacje w zakresie posługiwania się komputerem i aplikacjami biurowymi.

Oferowane SZKOLENIA

przygotowują uczestników do uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych (ECDL) – uznawanego w całej Unii Europejskiej, potwierdzającego umiejętności posługiwania się komputerem i aplikacjami biurowymi.

Czym jest ECDL?

Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (ECDL - European Computer Driving Licence) jest certyfikatem, który poświadcza, że jego posiadacz zdał pomyślnie teoretyczny egzamin, sprawdzający wiedzę w zakresie podstawowych pojęć technologii informatycznej i egzaminy praktyczne sprawdzające umiejętność obsługi komputera.

Każdy z uczestników w ramach projektu ma do wyboru jeden z modułów:

§  ECDL Core (poziom podstawowy)

§  ECDL Advanced (poziom zaawansowany)

§  ECDL Web Starter wraz z projektowaniem serwisów internetowych

Dodatkowo każdy z Uczestników skorzysta z warsztatów aktywnego poszukiwania pracy, indywidualnego doradztwa zawodowego i warsztatów z „Motywowania siebie” i „Budowania wizerunku”.

Posiadanie Certyfikatu ECDL zwiększa możliwości znalezienia zatrudnienia w szczególności dla osób powracających do pracy po dłuższej przerwie (np. kobiety po urlopie macierzyńskim) oraz poszukujących pracy, w której udokumentowana umiejętność obsługi komputerów jest konieczna.

Więcej informacji: www.asentia.pl (zakładka „realizowane projekty”), a już wkrótce www.komputerowychelm.pl.

„ECDL-EXPERT Program aktywizacji zawodowej osób pozostających bez zatrudnienia”

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.




Krakowskie Centrum Dialogu Społecznego

Z przyjemnością prezentujemy kolejną ofertę szkoleń oraz warsztatów organizowanych przez Krakowskie Centrum Dialogu Społecznego. Wychodząc naprzeciwko Państwa potrzebom, naszą ofertę przygotowaliśmy tak, aby uwzględnić przede wszystkim szkolenia cieszące się największym zainteresowaniem. Proszę też zwrócić uwagę na kilka nowych pozycji szkoleniowych. Terminy staraliśmy się ułożyć w dogodny dla Państwa harmonogram, aby każdy z zainteresowanych znalazł coś dla siebie.  

Misją naszej firmy jest przede wszystkim podniesienie kompetencji zawodowych uczestników naszych szkoleń przy udziale twórczych metod aktywizacyjnych. Każdego  z uczestników szkolenia traktujemy indywidualnie – jesteśmy otwarci na sugestie i propozycje.

Oddając w Państwa ręce aktualny katalog szkoleń, dziękujemy za współpracę stałym Klientom, licząc również na zainteresowanie ofertą nowych uczestników. Zapraszamy do korzystania z naszych usług szkoleniowych!

 Wykaz szkoleń w II półroczu 2010 roku>>

 


 

AKADEMICKIE BIURO KARIER ŻAK ZAPRASZA

na

KURSY ROZWOJOWE

AUTOPROMOCJA

11 maja 2010 roku,15.45 - 17.15 oraz
12 maja 2010, 15.45 - 17.15, 17.20 - 18.10
sala 112, ul. Wojsławicka 8B
PROJEKTY UE
15 maja 2010 roku,
9.00 - 11.30, 11.40 - 13.10,13.20 - 14.05, 14.10 - 15.40, 15.45 - 18.00
sala 204, ul. Pocztowa 54
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
18 maja 2010 roku,15.30 - 17.10., 17.10 - 19.05
sala 112, ul. Wojsławicka 8B
PRAWO PRACY
28 maja 2010 roku, 15.45 - 17.15, 17.20 - 19.35
sala 112, ul. Wojsławicka 8B
SZCZEGÓŁY: BIURO KARIER ŻAK
UL. POCZTOWA 54, POKÓJ 104A
TEL. 082 565 09 48
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

kapital ludzki

 

 

Biuro Karier PWSZ w Chełmie serdecznie zaprasza studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych PWSZ w Chełmie na cykl bezpłatnych warsztatów z zakresu doradztwa zawodowego:

Moje atuty na rynku pracy a kierunki rozwoju zawodowego

Analiza SWOT – odkrywanie mocnych i słabych stron w aspekcie rozwoju zawodowego-moja osobowość zawodowa

21 X, 9.45 – 12.45, sala 105, ul. Wojsławicka 8B

Umiejętności interpersonalne

komunikacja werbalna, 28 X, 8.00-9.30, sala 105, ul. Wojsławicka 8B

komunikacja niewerbalna i parawerbalna, 28 X, 9.30-11.00, sala 105,
ul. Wojsławicka 8B

sztuka autoprezentacji, 3 XI 13.15-14.45, sala 204, ul. Wojsławicka 8B

umiejętności negocjacyjne, 5XI, 8.00-9.30, sala C213, ul. Pocztowa 54a

Asertywność, 12 XI, 15.00 – 16.30, sala C211, ul. Pocztowa 54a

Stres a emocje, jak sobie radzić z emocjami?, 18XI, 8.00 – 11.15, sala C108, ul. Wojsławicka 8B

Umiejętność regeneracji sił, radzenia sobie z porażkami, niepowodzeniami, 24 XI, 13.15-14.45, sala 204, ul. Wojsławicka 8B

Test preferencji zawodowych (grupowe przeprowadzenie testu)

2XII, 9.45-11.15 C203, ul. Pocztowa 54a

Test preferencji zawodowych (analiza wyników – rozmowy indywidualne),

2 spotkania – 9 XII, 8.00 – 11.15, sala 204, ul. Wojsławicka 8b oraz 10 XII, godz. 9.45-11.15, sala 204, ul. Wojsławicka 8b

 

Informacje i zapisy:

Biuro Karier Żak

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

ul. Pocztowa 54

Pok. 104a

082 565 09 48

Zmieniony: czwartek, 07 października 2010 08:03
 
<< Początek < Poprzednia 1 2 Następna > Ostatnie >>

Strona 2 z 2

Logowanie



Online

Naszą witrynę przegląda teraz 4 gości 

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj48
mod_vvisit_counterWczoraj296
mod_vvisit_counterW tym tygodniu759
mod_vvisit_counterW poprzednim tygodniu1332
mod_vvisit_counterW tym miesiącu489
mod_vvisit_counterW poprzednim miesiącu4547
mod_vvisit_counterWszystkie940477

Online (20 minutes ago): 3
Twoje IP: 3.238.72.180
,
Today: Gru 03, 2022

Sonda

W jakim kierunku powinna sie rozwijac nasza strona?
 

Kapital Ludzki

www.kapitalludzki.gov.pl